måndag 3 december 2012

Recesion

Boken jag har läst heter "Det mystiska huset" och författare heter Petter Lidbeck.
Boken har 128 sidor. Huvudpersonerna heter Pella, Siri och Tyra.
Boken handlar  om tre tjejer som är bästa vänner och dom löser alla mysterier tillsammans.
Den här gången handlar mysteriet om ett slitet gammalt hus som någon flyttar in till
och personen är också mystisk. När jag läste ett citat från boken där det stod
"Huset ser ut som ett skräck hus" då fick jag en koppling för att när jag var liten såg jag ett hus som såg ut
som ett skräck hus. Boken är spännande och den är svår läst.
Boken får betyget 5/5 av mig för att den är spännande och
jag gillar spännande böcker.
Jag rekommenderar boken till dom som gillar spänning.





                                   Mvh Jalil.

1 kommentar:

Helonne sa...

Vågade du gå in i "Skräckhuset"?
//Helena